AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!

FÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅT.
Jag är verkligen dålig.
Men hej. :D Jag är typ tillbaka. Sort of.
Första skolveckan har varit lite uppochner, så jag har inte fått den här "PLING, NU ÄR DET DAGS ATT BLOGGA LITE"-grejen. Men, som sagt, nu ska jag sluta ursäkta mig och istället säga:
Hej.
Jag har börjat nian nu. Det är riktigt nice, fast jag saknar alla 93.or. ;__; Men, jag har tagit över Fridas skåp, Elinas engelskaböcker och Mickes mattebok. Det känns riktigt bra. Jag kommer vara bäst! ;)

Idag har jag varit i skolan och flummat runt som vanligt. Jag och Unni började dagen med att komma tio minuter försent. OPS! Då hade vi musik, och tjej-laget klassade ut killarna TOTALT. Vi har haft religion också, där vi spelade in massa videofilmer på Alms mobil. Helt störda. I matsalen gick det rykten om att potatisgratängen luktade spya, men det gjorde inte mig någonting, eftersom jag inte fick äta den i alla fall. ^ ^
På biologin fick vi sitta i datasalen och skriva våra rapporter, och då satt  jag och sjöng fiskebullesången. (ALLA hundra verser) Sen hade vi jumpa eller.. Gympa, eller hur det nu stavas. Då gjorde vi coopertestet. Och självklart glömde jag min inhalator, så jag var tvungen att sluta springa mitt i. :( Inte kul alls.
Efter att jag och Unni hade sjungit en lång stund i omklädningsrummet efter gym...jump... ASH. Ni fattar, så bestämde vi oss för att skiljas åt (TADAAH) och gå hem till sitt.
Hemma i Asplund var det bara att packa i ordning och sen sätta sig på bussen till Danderyd. Så nu sitter jag här, en tunnelbanestation från sjukhuset där jag föddes, och tittar på Sagan om Ringen för femtielfte gången, typ.

Oj så poetiskt.
Take Care, och lyssna gärna på Kevlarsjäl med Kent. För den är ruskigt bra.

Kommentarer
Postat av: almacecilia

Gos :3 Jag vill åxå bo i bergshamra xD

2009-08-28 @ 21:48:36
URL: http://www.metrobloggen.se/almacecilia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0