oooooooooooops...!

Jag ursäktar för den USLA uppdateringen. EHE.
Sitter nu hemma hos pappa och kollar när Underbara The Killers spelar på MTV. <3
When you were young. Den väcker ju inte LITE minnen. Jisses.
Det har hänt sådär tillräckligt mycket de dagarna jag inte har skrivit. Det har varit Rimbodag, jag har färgat håret och handlat lite nya grejer, jag har varit i Örebro (vart på Gustavsvik!!), jag har ritat, och träffat massor med roligt folk.
Jag tror nog att jag får ha ett litet "bildinlägg" med lite samlade bilder från veckan som gått. :)

Stora kramar sålänge!
(och faktiskt, jag SKA bli en bättre bloggare...)

TAKE CARE!

Kommentarer
Postat av: von Platen

Välkommen tillbaka till bloggvärlden! =D Du har varit saknad! ^-^



Ser fram emot att få läsa mer. Keep up the good work!



KJAM

2009-08-15 @ 11:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0