sista sommarlovsdagen

Tjena tjena mittbena!
Åååååååh, va jag längtar tills i morgon! Skola, skola, skoooola!! :D
Det kommer bli toppen.

Dagen har tillbringats med Bäa. Hur nice som helst! Vi har srungit ute i regnet och skrikit av oss. Det var skönt. På något sätt känns det som om allt det onda försvann. Alla dåliga tankar. Det var riktigt härligt!
Bäa har också en jätteful film på mig, som vi spelade in idag. Jag ligger på hennes säng och leker med ett gosedjur som föreställer en panter. Jag ligger på rygg och kastar runt den där pantern och slänger ur mig saker som: "Det här skulle kunna vara en pokémon, om man bara pimpade den lite" och "jag skulle vilja vara Kenny Starfighter, fatta coolt att springa runt med en HÅRFÖN!" eller varför inte: "Pantern DOG! Men jag vill inte göra munmotmunmetoden, den är ju äcklig! Vi låtsas att han fick hjärtstillestånd istället. CLEAR!!"
Mja, så kan det gå. Det är troligen bara Bäa som fattar humorn i det hela, men, känn er fria att skratta i alla fall. ;)

Men nu måste jag gå och lägga mig!
Annars kommer jag aldrig komma upp i morgon bitti. Eller, jo. För jag kommer vara så taggad. ;)

Gonatt!

Take care.


Kommentarer
Postat av: von Platen

Mihihi, inte ofta man hör om någon som verkligen LÄNGTAR till skolan så mycket, men ibland så. ;D



Haha, ni två busfrön ihop, det är en riktigt bra blandning! xD Den där filmen skulle man allt vilja se... (a)

2009-08-19 @ 05:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0