"you've seen it before, haven't you, Gollum?"

Jahapp.
Påkkårnen står framme på bordet och Sagan om de två tornen rullar på tävän. Den är verkligen bra! Jag älskar dom filmerna. Jag gråter alltid när Gandalf dör, och i slutet på första filmen när Frodo och Sam står på berget. Och alltid i slutet. Alltså, slutetslutet, i tredje filmen. :P
Det är verkligen tre av mina favoritfilmer, oerhört bra. Jag har tappat räkningen på hur många gånger jag har sett dom.

Idag har jag varit i Huvudsta och tittat på teateruppsättningen "Söderkåkar" med RUTorna. Hur mysigt som helst! Det var riktigt nice att träffa dom flesta redan nu, och jag längtar massor tills på torsdag, då teatern börjar igen. :)
Och Söderkåkar var jättebra! Alla var jätteduktiga, och jag och Bäa satt och spanade på de yngsta killarna. "Den där Victorsson hade ju tyvärr barn..." Haha! ;)

ÅH! Nu kommer Gandalf tillbaka! WIHO!
Jag ska fortsätta titta på filmen nu, pappa blir galen på mitt tangentknäppande.

Take care, och hey, "Verkligen" med Kent. Brabrabrabrabra.

Kommentarer
Postat av: Fabian

Börjar teatern redan på torsdag?? I så fall, kul :D

2009-08-31 @ 20:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0