för några timmar på dygnet?

Jisses. Jag har verkligen massa saker att göra, som jag MÅSTE göra innan skolan börjar igen.
En liten lista får ni, helt enkelt!

Jag ska/vill:

- Rita av massa personer

- Trycka klart mina t-shirtar (fyra stycken)

- Fixa klart på mitt rum (sätta upp massa hyllor och anslagstavla)

- Fixa mina kameror (lämna in film, laga...)

- Måla ramar (och inhandla ett par ramar...)

- Skriva ut foton

- Tömma min mobil och lämna in den (be Jocke om en provisorisk)

- Anmäla mig till moppekurs

- Panta flaskor (jag kommer bli 28 :- rikare, WOHO)

- Beställa pennor (men först, bestämma färger.... ;____;)

- Beställa kentboxen och White Lies platta.

- Beställa tre böcker. (Hemsökt 2 och 3, och sista boken i twilightserien)

- Köpa en almanacka (MÅSTE!!)

Weeheeiii..... Jag hoppas verkligen att ni heja på mig. (y)

Take Care!

 

 


Kommentarer
Postat av: von Platen

You go, go, GO! ;D

2009-07-26 @ 01:27:43
Postat av: Mikaela

Men Molly, kan inte vi gå moppe kurs tillsammans?! :O Jag kanske ska ta moppe kort jag med! :D

Hör av dig! :*

Puss! <3

2009-07-27 @ 22:57:15
Postat av: Mikaela

Men Molly, kan inte vi gå moppe kurs tillsammans?! :O Jag kanske ska ta moppe kort jag med! :D

Hör av dig! :*

Puss! <3

2009-07-27 @ 23:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0