BRUDAR!

Hallå allihopa!
Idag har jag haft en riktig toppendag! Jag har träffat Sara, Maddis, Unni och Tildur. Vi har promenerat, lyssnat på musik, grillat, fotograferat och pratat en massa skit. En ultimat tjej-dag helt enkelt. 

Och såhär snygga kan vi bli på kort. Yesyesyes!



Och det är självklart jag i "rasta-tröjan"! x)



Haha, här är våra rumpor och ben! Från v. Jag, Tildur, Sara, Unni, Maddis.
Det ser ut som om jag är påväg att göra en bakåtkullerbytta medans det ser ut som om Maddis försöker starta en dominoeffekt!

Underbar dag, tack tjejor!

(avslutade även med att ta en jogginrunda med syster. Stolt är jag. Det är nice att springa. Man slutar tänka...)

TAKE CARE!

Kommentarer
Postat av: von Platen

tihi Najs pics! Ni ser verkligen ut att ha haft roligt. ;D

2009-07-28 @ 19:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0