MYRORNA

Wiiiiiieh! Idag har jag varit på Myrorna i Sundbyberg, alldeles toppenmysigt! Jag köpte en hur skön cardigan som helst. En knallorange (nej, jag ska inte byta namn på bloggen... ;D) herrmodell i medium. Jättestor, jättelång, JÄTTESNYGG. Kollade även på massa väskor, tänkte köpa en pås-liknande modell med långt axelband, men gjorde det inte. Sen blev jag lite ledsen när jag såg mina absoluta drömskor på en hylla (de har inte funnits i affär på två år, och när dom fanns var de alldeles för dyra för min plånbok) för FEMTIO KRONOR men i storlek 40! Gaaah! Jag som har 36/37! Inte okej. Så blev jag lite depp, men bara en stund. ;)
På ett annat loppis/secondhand-ish grej så tabbade jag mig. Jag höll i en liten ailienfigur, ganska söt, och helt plötsligt, när jag ska lägga ifrån mig den lilla figuren, kastar den sig ur mina händer och ramlar på ett bord som är fullt med snyggt uppradade glas. Några glas välter, och den stackars människan som hade hand om det bordet sa flera gånger till mig: "ingen fara, ingen fara, ingen fara." Jag tar snabbt upp ailienfiguren och lägger tillbaka den i korgen där min syster hade hittat den, och gick snabbt därifrån med händerna hårt tryckta mot ryggen. Inte okej, haha, jag borde inte få vistas på såna där ställen!

Vi har även fixat klart nästan allt till brorsans fördelsedag (imorgon). Det kommer bli så NICE!

Plus att jag mår mycket bättre idag, jämfört med igår då jag låg och vred mig i ett äckligt feberryck.
Men nu är det chill. Fem av fem toasters.

Take Care!

Kommentarer
Postat av: Mickispickis

Åh! Jag har alltid velat åka till myrorna!

Det låter ju hur mysigt som helst. :D

Och vet du? Jag har storlek 40 i skor.. ska vi byta fötter kanske..? (a)

Puss! <3

2009-07-29 @ 23:46:52
Postat av: Mickispickis

Åh! Jag har alltid velat åka till myrorna!

Det låter ju hur mysigt som helst. :D

Och vet du? Jag har storlek 40 i skor.. ska vi byta fötter kanske..? (a)

Puss! <3

2009-07-30 @ 00:07:02
Postat av: Mickispickis :*

Åh! Jag har alltid velat åka till myrorna!

Det låter ju hur mysigt som helst. :D

Och vet du? Jag har storlek 40 i skor.. ska vi byta fötter kanske..? (a)

Puss! <3

2009-07-30 @ 00:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0