en förlåtdag.

Idag har det varit en jättekonstig dag.
Och jag vill säga förlåt.
(inga namn nämns)

Förlåt, för att jag råkade slå min axel i ditt ansikte.
Förlåt, för att jag valde helt fel ord när jag skojade med dig.
Förlåt, för att jag inte längre kan vara mig själv till 100% när jag är med dig.
Förlåt, för att jag ibland beter mig som en dålig vän mot dig.
Förlåt, för att jag ljuger om så uppenbara saker.
Förlåt, för att jag knuffade till ditt huvud så att ni gjorde er illa.
Förlåt, för att jag inte lyssnade på dig.
Förlåt, för att jag inte sa förlåt idag, när jag borde gjort det.

Argh.
Jag vill hitta mig själv igen.

Ni kan ju lyssna på du är ånga med Kent om ni vill.
Den piggar inte upp, inte alls. Men den är fin.

Take care.

Kommentarer
Postat av: ööwniiieeh

dududu!

vi ska prata.

<3

2009-11-17 @ 15:38:38
URL: http://uunnijacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0