ett sista kapitel som jag förälskat mig i.

Vet ni?
Jag önskar mig Melissa Horns "Långa nätter" i julklapp.

Ledsen för den fruktansvärda uppdateringen, jag skyller på plugget, faktiskt. It's killing me!! Det är verkligen trist att spendera hela dagarna med böcker upp i näsan. Massa uppgifter att skriva.
Ni kommer ihå den där "mitt i nian"? Jag pratade med min lärare om det, och hon sa att det var helt okej att hitta på. Yesyesyes, då blir det ett superduperMVG! Det är plättlätt att skriva från fantasin, tycker jag. Och då blir det verkligen som jag vill också! :)

I morgon ska jag och Aribitu dra till Bajshamra och chilla. Hela helgen kommer gå åt till skitsnack, wok, hårfärgning, FMA, påkkårn, skratt och shopping. Och framförallt, VI SKA TAGGA. Toooooktagga tills på måndag! :D

Jag ska ge er ett megamusiktips den här gången, med massa musik!
Det är bara att lyssna på spotify och njuta.
Och hey, jag har lyckats skapa en snygg spellista till er, så klicka bara på länken och... ja, ni vet.
(och jag vet att det är jätteskum blandning och att det är rätt mycket kent, men hey, klicka er vidare! Någonting kanske ni gillar...)

mållies   <---KLICKA!!



TAKE CARE, MKAI?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0