"stockholm vaknar långsamt och jag är full igen..."

idag har jag varit i Stockholm. I staden. I huvudstaden.
vi tog med oss kameran, yay!



Jag kände lite julstämning när det var mysbelysning överallt...



Jag provade hattar på Beyond Retro!
(mitt hår har jätteskum nyans...?)



En J Ä T T E C H A R M I G bild på mig nere i tunnelbanan. Haha!
(mitt hår står åt alla håll....)



Plattan.
Det är så fint när det regnar, det blir liksom... Glans. Typ. Äh.

Jag köpte ingenting idag, eftersom jag står i stor skuld till mina föräldrar pga telefonräkning och är i princip pank. Wähä.
Jag hade velat köpa massor. Massormassormassor, I tell you.

Nu ska jag äta nygjorda chokladbollar och titta på film!

TAKE CARE!

Kommentarer
Postat av: von Platen

Snygga bilder!!



Jobbigt att du är pank, inte kul alls. :( Hoppas det löser sig snart!

2009-11-23 @ 00:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0