gör ett intryck, le!

Har landat i Asplund nu.
Äntligen.
Dagen har varit så sjukt äckligt lång så det liknar ingenting! Och ändå känns det som om jag får jättelite gjort! Vad är det liksom?
Min torsdag har sett ut såhär:

06:15 - dags att vakna, trött som en strumpa. Frukost, tandborstning och påklädning.
07:30 - promenad till Rimbo i det iskalla vädret. U S C H.
07:45 - bussen går från Rimbo, jag lyssnar på  kent och toksomnar.
08:13 - anländer till flygfyren. In, byta om, anmäla sig för tjänstgöring.
12:00 - efter ett par timmars halloweeninredningsgrejs så var det dags för lunch. Eftersom Kenny* var hos tandläkaren idag så fick jag sitta med folk jag inte alls har pratat med i princip. Hjälp.
12:10 - tillbaka till halloweenförberedelserna. Jag blev galen på alla jäklarns masker.
14:30 - slut för idag. Dags att åka till Rimbo igen.
15:25 - i Rimbo. När jag har klivit av bussen, gått (fort som fan) en bit, så snubblar jag på min egen fot, trippar ett par steg för att försöka få tillbaka balansen, MISSLYCKAS och snubblar återigen på en trottoarkant. Jag ligger liksom raklång, på mage, mitt på busstationen i princip, och har skrapat upp mia händer och fått fula märken på knäna. YES, för det var PRECIS vad jag ville. Det var nästan så att jag började gråta...
15:45 - kommer till kulturskolan, hoppar snabbt in i gänget och sjunger med i alla låtarna. (y)
16:05 - möter Tom utanför, och vi spatserar hem till mig.
18:45 - efter att bara chillat i soffan med Tom så var det dags att fara till teatern (WOHO!)
21:10 - kommer hem, fikar med Kenny* och nu sitter jag här.

Jag funderar på om jag ska duscha nu eller imorgon bitti.
Det är alltid supermysigt att gå och lägga sig nyduschad, men det är lika mysigt att vakna till av en varm dusch på morgonen... Hm... Grejen är att jag troligen inte har tid med båda. Ash.
Nej, det får bli en dusch nu.

Take care, vah?

* Okej, Kenny som var hos tandläkaren och Kenny som jag fikade med är inte samma Kenny. "tandläkarKenny" är en annan praktikant på Flygfyren som jag är tjenis med, men mitt smeknamn på min lillasyster är också Kenny, och det var henne jag fikade med. Det är krångligt det där, men... aja, det finns två Kenny i min bekantskapskrets. Nu vet ni det.


Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Åh fan va jag älskar dig! Haha, förlåt men fyfan vad söööt du är! Tusen tack för din kommentar! Måste bara säga en sak och det är att alla kan bli bra på kort. Redigering finns och man kan ta kort från ens finaste vinklar.. I verkligheten är det en annan femma :(



Kram!

2009-10-15 @ 23:21:40
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Postat av: von Platen

Oj, vilken dag! Jag känner igen det där med att sitta med nytt folk på lunchen som man inte känner igen, det har jag fått gjort för ofta, blä på sånt när man är ungdom. xD

Men, usch, AJ, du gjorde illa dig, stackare! Jag hoppas verkligen de dumma märkena och smärtan försvinner fort! trösta

2009-10-15 @ 23:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0