jag kommer ihåg...

när jag hade min gamla blogg (mollzan.blogspot.com eller något) så hade jag inte skrivit på jättelänge en gång. Mitt första inlägg då löd såhär:

Hallå!?! Jag har ju inte bloggat på typ... skitlänge!!
Jag har ju skaffat ny pojkvän, tagit körkort och flyttat hemifrån!

nej. det har jag inte. x)
Jag är fortfarande den Molly jag alltid kommer att va!

Vill bara säja... hej? n_n

Löööve
Molly


Då gick jag i sjuan.
jisses.
Det var länge sen. VÄLDIGT länge sen.

Men hey, jag tar upp bloggandet igen, det var det jag ville säga.
Anledningen till att jag inte har bloggat är att jag inte har mått bra. Alls.
Men nu, när jag är frisk, typ, såå.... varför inte?

BLOGGDROTTNINGEN ÄR TILLBAKA.
Ha-ha-ha. ><

Take care vah? ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0