"jag önskar att jag var en sån som inte tänker alls"

Det känns som om jag bloggar ut i tomma intet.
Kommentera, snela? ;__;

Jag har färgat håret, och så fort jag har fått en bra bild på mig själv (vilket är en konst i sig...) så får ni också se.
Men om ni vill se mig livslevande live så kan ni ju passa på att springa in på Flygfyren mellan 08.30 och 14.30 på vardagar den här veckan och nästa vecka. För där praoar jag. Jag har såna där superheta svarta byxor och röd skjorta. PLUS en scarf. :')

Och hey, Melissa Horns nya album har kommit upp på spotify nu!
LYSSNALYSSNALYSSNA!

Take care!


Kommentarer
Postat av: von Platen

Tack för musiktipset! xD

Jag kan säga att du INTE bloggar ut i tomma intet, jag läser ALLT men kommenterar inte alltid bara, fyyyy på mig. :)



By the way, det vet du redan, men ditt hår = lovely!

2009-10-13 @ 17:31:26
Postat av: von Grefling

Jag brukar läsa, men är dålig på att kommentera. Får se håret på torsdag ;)

2009-10-13 @ 21:40:57
Postat av: mållie

åh grabbar!

va glad jag blir!



håret får ni se, förr eller senare.

Jocke, om du dyker upp på Flygfyren så... ;)

Flubber, vi ses på torsdag!

2009-10-13 @ 23:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0