religionsprov och bloggdesign

Tjabus!
och, hm... grattis (eller vad man nu ska säga) till alla barn! Det är ju internationella barndagen idag! :) Jag sms.ade min mamma idag och berättade det, som svar fick jag: "Grattis, du får diska idag :*"
Hah, jag älskar min mamma. ><
Nej, jag tänker inte diska. Jag har lust att baka! Men, antagligen blir det inte något av det eftersom jag måste plugga till mitt religionsprov som jag har imorgon. Islam, det är lite halvkul faktiskt. Det skulle varit ännu roligare om jag inte hade varit sjuk så pass mycket att jag hade missat massa lektioner. Då hade jag ju kunnat hänga med mycket bättre, och inte behövt plugga som en gnu precis innan.
Mjaja, det går säkert jättebra i alla fall. Hoppas jag. :)
 
Något jag har tänkt på är utseendet på min blogg.
Usch, jag tycker verkligen inte om min bloggdesign! Jag ska be min kära vän Katarina att hjälpa mig med att fixa till den, för det ser så jäklarns trist ut. Wä.

Nej, nu ska jag ta och ta ner min tvätt, bädda sängen och sen plugga lite.

Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0