jag blir aldrig som dom från stan.

Mamma är med lägenhet. Vi flyttar i sommar, wiho! Det är supersnyggt där, jag längtar verkligen.
Men hej, här sitter jag och lyssnar på Kent såhär på annandag påsk, eller vad det nu står i kalendern. Jag vill leka med mina vänner ute i vårvädret, men ÄR DET NÅGOT VÅRVÄDER? NEJ! Jag vaknade upp till ett vinterland i morse. Hallåååååå moder jord, det är APRIL?!
Det får fan ta och bli lite sol och varmt nu, annars går jag i ide.

Btw, polkagrisklubban. Den var... mättande om jag säger så. Mitt mål var ju att äta upp hela över en helg, såhär bra gick det...



Dåligt, var ordet.
Och visst var det där en rolig bild... Det är för lite bilder, jag försöker rätta till det, mkai? ><

Ni vet på facebook, där kan man ju "gilla". Det har jag börjat med ute i verkliga livet. Det känns skittöntigt att tänka "GILLA" så fort man ser/hör/gör något kul/bra/fint, men jag kan inte hjälpa det.
Föregående vecka har jag (lite mer än vanligt) gillat:

- solen
- hårfärg
- nagellack
- harry potter
- unni
- kärlek
- min mobil
- godis
- Lady Gaga
- åka bil med bror
- impulsköp
- SMS
- mäklare
- kusiner
- sims 3 (jag är förlorad igen...)
- dagböcker
- bugg
- torr asfalt
- paramore
- hålla hand
- MVG

visst ser det ut som om jag har haft en rätt bra vecka? Det har jag. Föregående vecka var ultimat. Och jag ska göra så att mitt påsklov blir mer än ultimat. Det ska bli... pure awesomeness-stämplat, helt enkelt.
Och jag ska träffa massor med trevligt folk. Ååh, jag längtar.
Imorgon ska jag träffa von Platina (det är ditt nya namn).
Sen... ska jag träffa annat folk hela veckan.

XOXOXO

eran tönt


Kommentarer
Postat av: MYRSIFAAALL!

att likea är niiice. kent är niiice. like på kent. jag hoppas ironin i mitt oooh så vackra bloggnamn framgår någorlunda.

2010-04-09 @ 23:21:16
URL: http://tildanittitre.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0