'cuz I'm flippin', gosh, darn.

HEJJ HEJJ BLOGGEEEEN.

Åh gud.
 
Om sex dagar börjar jag i skolan igen. DÅ ÄR MITT SOMMARLOV SLUT. Det är mycket tjat om när jag börjar gymnasiet alltså, förlåt, men jag är verkligen taggad till tusen. Visserligen, på söndag kväll kommer jag säkert grina och ha beslutsångest över vad jag ska ha på mig osv. Men det är då!
Idag har jag lyssnat på massa BFS. (YEAH!!) Och på vägen till Alf, så kändes det plötsligt som om jag var tretton år igen och var på väg hem från skolan! Så, när jag börjar närma mig vårat gamla hus så var jag heeelt i min egna värld.
"sha-la-la, nu ska jag äta mellis... Sha-la-la, va gott med mellis... Sha-la-la-la, här är mitt stora hus...." (tänker precis ta steget in på uppfarten) !!!! "Sha...la...la... det är det inte alls...." (ångrar sig i steget och går vidare.)
Det höll på att bli riktigt galet. Tänk om jag hade gått IN?! Jobbigt. Haha!

Lyssna på min BFS lista här vettja

It wasn't supposed to be like this
Another dose of unhappiness
I gave it all and managed to get shot down yet again
So I got drunk, had sex with all your friends
You told me that I should never call your house again

Sit vis nobiscum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0