jag minns det än idag, en vattenfestival...

Waows. Om tolv dagar börjar jag i skolan. TOLV F*CKING DAYS I TELL YOU GUYS! Det är helt sick. Jag undrar hur försa dagen kommer att bli. Vad kommer jag ha på mig? Vem kommer bli den första jag pratar med på skolområdet? Vem kommer jag sitta brevid i klassrummet och vem kommer jag längta efter när jag sedan åker hem? I tre år har jag gått och längtat efter gymnasiet, drömt om hur perfekt allt skulle bli. Nu är gymnasiet väldigt, väldigt snart här, och ändå känns det som om de var igår jag skrev min uppsats om hur mycket jag avundades dem som fick gå i gymnasiet.
Nu är det snart mig alla småttingar får avundas. Och det känns mer än bra. CYBER, HERE I COME! Yeaaah!

Sen måste jag ju bara dela med mig om min ilska till sommarjobbare. Eller, sommarjobbare är fint, men inte när de tvingas jobba på posten. Jag skulle fått mitt paket från CDON idag, men ne. Den stackars postisen hade väl åkt vilse eller något, för något paket fick jag inte. Wää.. Jag hade planerat att kolla på massa anime ikväll innan läggdags, but no. Ingen postis med lokalsinne = inga filmer. Morr....

Nejmen, då får jag väl gå och lägga mig utan film då. HMPF!

Sit vis nobiscum

Kommentarer
Postat av: findus

jag avundas dej! gymnasie elev vah? hmpf! jag börjar åttan och det kommer vara så äckligt att se långsjöskolan att jag spyr :)



tack för mej, hej! :D

2010-08-05 @ 21:45:29
URL: http://almacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0