NEVER SAY NEVER!

Nej precis.
Ni visste ju att jag skulle komma tillbaka igen, eller hur? Gud, mitt senaste inlägg var så emo, jag skäms lite. Men hey! Mitt nya liv har börjat och jag är happi horse för jämnan nu, horraaaay! Och blogga är ju så trevligt, så nu tänker jag börja igen. Nu blir ni stolta över mig va? Finns ni ens kvar? Finns det något "ni"...? Klart det finns, ens riktiga fans lämnar en aldrig.
Ahmen, jag tänkte bara säga det. Det här inlägget får (efter en månad) starta upp min döda blogg på nytt. Alla blir glada, till och med jag.

Go go go.

Sit vis nobiscum

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är en del av det där vi:et iaf! :)

Skönt att höra att allt är som det ska.

Puss <3

2010-08-02 @ 11:15:35
URL: http://saraborgsblogg.blogg.se/
Postat av: unni, your baaaby<3

JA ME!!

2010-08-03 @ 00:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0