"ASTRÅK-SAM, ASTRÅK-SAM!!"

Såg nyss när Svärje tog två OS-medaljer, wiho. Egentligen bryr jag mig inte alls. Verkligen inte. Sport är inte alls min grej liksom.
Jag har typ inte gjort någonting idag. Vaknade jättesent, åt frukost jättelänge, såg på massa tävä (TOTALLY SPICE IN MAH <3 ), ätit kycklingthaiwokgryta-ish med ris, gått fram och tillbaka till COOP (vilket var helt värdelöst, då tidningen jag skulle köpa inte fanns...), suttit vid datorn, sett på ännu mera tävä, ätit ännu mera.... Rätt seg dag. Men rätt skönt att bara ingentinga ändå.

Imorgon ska jag träffa B:et, och vi ska (om jag får som jag vill i alla fall...) kolla in Sonia Rykiel's kampanj på HM. Var inne på hemsidan idag, och hur mycket som helst har ju blivit slutsålt! Helt sjukt, men det är grymt snygga kläder, så det är förståeligt.

Blogg.se vill inte att jag ska lägga upp bilder, fan för det, annars hade jag lagt upp en "dagens asgarv"-bild. För den är verkligen kul. Jag dog en stund när jag såg den första gången.

Idag har jag mest lyssnat på MTV, och där var det indie. Så, jag tipsar Biffy Clyro, för dom är coola.
Nu ska jag borsta tänderna och gå och lägga mig, för jag ska upp rätt tidigt i morgon då B:et kommer, som sagt.

may the force be with you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0