maybe you're the one who will complete me.

Min termometer säger att det är 0,1 grader ute. Det smälter. Och på något sätt gillar jag det jättemycket. Jag vill ha vår nu, ju.
Idag har jag varit i skolan en hel dag för första gången på hela veckan. Det kändes.... sådär. Bra att vara där, men dåligt att jag inte varit där mera. Jag hade lite feber kvar i kroppen när jag gick dit dock, och det höll i sig hela dagen. Jag har snubblat runt då jag har väldigt dålig motorik och balans under mina feberryck. Hehu.
Jag fick tillbaka min bebis i går, äntligen! Han är lite repig, och ganska tom på musik, men den musiken som fanns där efter bror min var inte dålig. Jag har lyssnat på massor av Bloc Party! :D Jag måste verkligen köpa nya hörlurar också. Fan va mycket jag vill ha. Barn svälter i världen Molly, DÅLIG TJEJ! Men jag kan inte hjälpa det, det börjar ju bli vår, och med våren kommer shopping- och habegäret. Rackarns.

Nu har jag lov. Och under lovet ska jag bara ha kul! Jag ska göra klart mitt lilla (väääldigt lilla) projekt jag började på igår. vad jag tänkte med eller på vet jag inte. Jag tror jag tänkte: Färg. Enkelt. Ovanligt enkel tanke för att komma från min sida. Framsteg, kanske? Eller nej.

Men heyheyhey, titta här! Sneakpeak på min arbetarhörna!
Kolla in min bebis som ligger där i hörnet också. Röd och fin, min lilla Triton.



ritaritaritaritarita....
Nästa projekt blir fan att rita bandet. För vi är så fina!

Nu ska jag nog säga godnatt till cyberspace och kanske titta på en film? Mja, det lät mysigt. Jag vill se Dirty Dancing, men den ska jag och Alf se i helgen troligen.... Men kanske Moulin Rouge...? Naaej, för lång, va..... Jag har ju Miyazaki-boxarna...... SPY KIDS var länge sen! ...... Hmm.....

Sit vis nobiscum


Kommentarer
Postat av: Liv!

Vad kul om du skulle rita bandet, jag har aldrig blivit ritad :O

2010-02-27 @ 22:17:07
URL: http://livfriden.blogg.se/
Postat av: klara som längtar efter molly

fiiiiiiiiiiiin tänkte skriva finnnnnnnnn men det lät nt riktigt bra <3<3:)

2010-03-10 @ 20:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0