vad stod i din kalender idag? min var fylld med svordomar.

Jag har verkligen försökt göra något bra av den här skitdagen. Dagens datum är bara..... bajs. Usch. Aja, jag tog med mig Laban idag, så här kommer några bilder!



Jag och Unnibejb langar varsitt awesomeface. Gilla bara!



"en.... lovikabikini?" - Unni



Sara: "åååh, va äckligt!"  Unni: "vadå, det är ju en... smörblomma, eller?"



Jag och Unni var galet seriösa på NO-lektionen.
Det är nationalsången, tror jag.....



Och jag avslutade den här dagen med varm choklad och lite för mycket marshmallows.... eller, vafan! Det kan ALDRIG bli för mycket marshmallows! Det där är nästan för LITE!

Pluggat kemi har jag gjort också. Elektrokemi. Lika trist som det låter, tycker jag. Mitt rum är så stökigt att jag undrar om det är någon som gjort inbrott, (eller fått utbrott? Höhö, alltid lika kul.) Måste städas i alla fall.
Men nu ska jag fixa iordning mig och gå och sova. Det behöver jag.
Jag är verkligen glad att jag överlevde den här dagen.

(och det är copyright på bilderna, såklart. MINA! Och ja, Labans också....)

Lyssna på Wolfmother, det har jag och Johan gjort idag! :)

may the force be with you


 

Kommentarer
Postat av: Fabian

Vad är det med dagens datum som du inte tycker om??

2010-01-26 @ 22:59:40
Postat av: Unni.

HAHAHA

fabian läser din blogg molly, awesome! <3

2010-01-27 @ 17:19:08
Postat av: mållie

men unni ditt dumfuck, det är inte våran fabian i klassen! xD

2010-01-27 @ 20:45:45
URL: http://orangehoddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0