disappointment has a name

Mållie ska nu gilla och ogilla saker. Enjoy!

MÅLLIE OGILLAR:

ofungerande internet - inte okej, jag blir tokig. Man sitter där, oskyldigt och lyssnar på musik från sin favoritspellista på spotify när plötsligt allt lägger av. HALLÅ, DET BÄSTA PÅ HELA LÅTEN SKULLE JUST SPELAS, VAFAN!? Aaargh... Död åt retsamt internet.


tomt kylskåp - när man liksom har planerat precis vad man ska äta, OCH SÅ FINNS DET INTE? Va? Man öppnar, stänger, öppnar, stänger, öppnar igen, stänger igen, önskar riktigt mycket, öppnar igen. Men nej, kylskåpet förblir tomt tills någon tar tummen ur röven och drar och handlar.


MÅLLIE GILLAR: (den här listan blir mycket längre)


gamla mobiltelefoner - mycket mer pålitliga än någon superduperflashig HTC med asmånga appar. (Nej, jag är inte avundsjuk) Jag älskar min Nokia från 1200-talet. Jag har tillochmed värsta balla mobilsmycket!



sommarlov - behöver jag berätta varför? Det enda jobbiga med sommarlov är besluten om man ska chilla eller bara ta det lugnt under dagarna.

stökiga rum - kom igen, det är nice! Jag vet inte varför, men jag tycker det är nice.



såpbubblor - JAG HITTADE MINA SÅPBUBBLOR I EN LÅDA I FÖRRGÅR! YAY! Nu äre sommar på riktigt.


rabarber med socker - finns det något somrigare? Jag kan inte äta jordgubbar, så kom inte med det förslaget. Doppa en nyplockad, skalad, sköljd rabarb i strösocker och käka istället!


sommarregn - riktigt mysigt. Då får man en anledning till att sitta inne och titta på FMA, eller varför inte spela SIMS 3? Eller så kan man ju gå ut i regnet, och skrika lite. Det är skönt att skrika i regn.


godmorgon-sms - man får en sådan himla mycket mysigare start på dagen!


The Ark - de är bara bäst just nu. Jag blir så glad av deras musik!


Det var allt för mig, för den här gången.

Sit vis nobiscum

Kommentarer
Postat av: Du vet.... den där Findus

HON BLOGGADE!! MOLLY BLOGGADE!! KOM OCH KOLLA ALLIHOPA!!! MOLLY BLOGGADE!! :D

Ditt One Piece mobil-smycke är hett O.O <3

2010-06-14 @ 18:19:37
URL: http://almacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0