all I wanted was you.

Min mobiltelefon är död.
DÖD.
Den är i tusentals delar.



Är det konst, eller bara..... illa?
Den hoppade från mitt skåp i skolan. Den ville inte leva längre. Usch, jag är en hemsk mobilägare! Den hatade säkert mig! Jag som kallade den bebis och lät den ligga i en minifotölj varje natt. Jag laddade den jämt när den behövde det, den innehöll fin musik och fina bilder. Jag sms.ade inte allför mycket. Jag ringde inte så mycket heller. Vi hade ett så bra liv, jag visste inte att den kände sådär.
Vila i frid.

(det är copyright på bilderna, såklart. MINA! Och ja, Labans också....)


Sit vis nobiscum

Kommentarer
Postat av: Pappabulba

Kom med alla bitar så ska jag bota den. Jag har en hjärt och lung maskin. och plåster. Det kanske går.

Med fix och trix löser det sig, så hon som sket i vasken.

2010-03-14 @ 22:38:14
Postat av: Pappabulba

Bosse telefon doktorn har kollat och butiken säger va synd att ni inte hade en drulleförsäkring. Men inget under kommer att ske. Så Vila i frid.

2010-03-26 @ 17:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0