what's the point of doing anything if you'll never notice?

Jag drömde jättemycket inatt.
Massa hemskt, massa fint, massa skumt.
Att drömma är spännande, det är någonting jag kan längta efter på dagarna. "Åh, va härligt att få lägga sig i sin säng ikväll, och somna snabbt, och drömma...". Tänk om man kunde fotografera sina drömmar? Tänk att ha alla sina drömmar i ett fotoalbum, som man sen kan visa för sina barnbarn när man blir gammal!
"Och här ska ni se, här är en bild när jag och John Smith tar över ett gammalt piratskepp tillsammans! Och titta här, jag blir jagad av en galning som är besatt av att skära folk överarmarna. Nämen, och se, det här hade jag nästan glömt! Men titta va snygg jag var när jag gick på en jättestor bal med massa kändisar och hade olika skor på mig! Och här är jag när jag ligger på marken, ser ni hur plågad jag ser ut? Hoho, det är bara för att om jag skulle ha rört mig det allra minsta så skulle jätterobotBatman - ser ni honom där i hörnet? - skjuta orange laser på mig! Hahaha, ååh, vilka minnen!"
Det skulle på något sätt vara häftigt. På ett annat sätt bara skumt.

Apropå kameror.
Jag är dålig på att använda Laban. Ferlåt.
Jag ska.
Jag ska snart.

Förövrigt är sportlov så välbehövt så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag tokgillar det. Dock är jag otroligt dum i huvudet och vänder på dygnet. Dum chey.
Klockan är snart två. På natten. (dumcheydumcheydumcheydumchydumchey)
Wä.
Jag måste verkligen sova.
Jag vill sova, men jag måste ju göra så förbannat mycket saker innan jag kan krypa ner under täcket! Stänga av datorn... gå ner för trappen... borsta tänderna... ta bort sminket... eh.... gå UPP FÖR TRAPPEN igen... För att inte TALA om att dra ner rullgardinen...!
Jag vet, jag är lat. Can't help it.

Mjaja.

Kul sagt:

"Alltså, Molly. Jag har liksom käkat upp halva chipspåsen..."
"Va? NU? När jag var borta, eller?"
"Japp."
"Meh, då vill jag också ha!"
"Men, du kan ju äta popcorn!"
"Jamen, det lär ju finnas en halv chipspåse kvar, varför får jag inte ta det?"
"Du kan inte. Det fanns bara en halva från början..."

Hehu, mollü-humor.
Godnatt.

Sit vis nobiscum


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e så underbart knäpp o jag e så glad att jag har dej!! Puss Maaaaamsen!

2010-03-06 @ 15:02:24
Postat av: svar - lussetti.blogg.se

Tack så jätte mycket! Blir så glad när någon uppskattar det jag gör! :D ^^

2010-03-07 @ 17:47:25
URL: http://lussetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0