not your wrongs to right.

Jag har upptäckt något kul.
En rätt cool sak, som jag bara liksom... Waow:ade när jag såg det. 

Människor, på bussar, som lyssnar på musik. I mobilerna. Deras coola Sony Ericsson's musiksuperdupermobiler. Och ni vet på sätet framför, där det finns två liksom... handtag? och i mitten någon slags lucka som man gärna öppnar och stänger? Handtagen, yes. DÄR har jag sett människor som liksom lägger sin mobil, liksom bakom handtaget, så att mobilen har stöd, medans de lyssnar. HUR COOLT? Förstår ni hur jag menar? Varför har inte jag kommit på det? Det är så himla, himla smart. Jag kan ju inte använda den där awesome finessen, då jag har lille Triton III, och han måste sitta i knäet. Inte i barnstol. 

Men waow? Håller ni inte med?
Lämna en kommentar om ni brukar göra så, för i såna fall får ni en HEY, YOU'RE AWESOME-stämpel av mig. 

sit vis nobiscum

Kommentarer
Postat av: katarina

STÄMPLA MIG I PANNAN!! XD

2010-10-01 @ 18:15:19
URL: http://almacecilia.blogg.se/
Postat av: Tom V. Alpsten

Sony Ericson superduper mobiler? Sådana existerar inte. iPhone ftw!

2010-10-03 @ 23:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0