från vitt till grått till svart

Jag avskyr verkligen att vara ensam hemma. Idag har jag varit ensam hemma från halv fem till nyss. Klockan är snart halv ett. Blähähä...
Jag har duschat, det gick bra. Jag har varit och handlat, det gick också bra. Jag har lagat mat, det gick väldigt bra, alienwok, mums. Jag har diskat, det gick inte bra. Inte alls. Föreställ er att Mållie snabbt ska skölja av den vassa kniven så att det inte ska fastna massa äckligt kycklingmojs på den, så hon håller kniven i höger hand, tar tag om kranen med vänster, startar kranen och ut kommer kokhett vatten som sprutar  överallt och bränner. Mållie släpper allt av chock och kniven ramlar och skär i Mållie på vägen ner i vasken. Yaaaaaay... Jag har ett fint skärsår på armen nu. JÄVLIGT BRA JOBBAT. Okej, jag överdriver kanske lite, det är inte så stort. Men ändå! Jag blev rädd!
Efter den hemska blodincidenten så åt jag min mat framför tv.n (det får man när man är ensam hemma) och tittade på Idol 2010 samtidigt. Trevlig underhållning det där. Sen till min lycka upptäckte jag att tv4 skulle visa den underbara filmen "Se upp för dårarna" klockan nio. HURRA! Jag hällde upp mitt godis och njöt av filmen. And here I am now. 

Det där var ju otroligt intressant.
Varsågoda.

I lurarna idag, förresten: Kent - Hagnesta Hill
Underbart höstalbum. Det var länge sen jag lyssnade på Kent...

sit vis nobiscum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0