inte som på film precis

Vissa saker tycker man om. Vissa saker tycker man om lite mer än så, och vissa saker älskar man. Jag tycker om att tycka om saker. Det är liksom så det bör vara. Alla borde få tycka om allt. Allt de behöver ha med att göra i alla fall.

I morse hade jag en redigt bra morgon. Jag vaknade hemma hos Wille (alltid lika nice), inte allt för sent, jag tror vi vaknade runt tiotiden. Vi steg upp och gjorde i ordning frukost, sen satte vi oss framför tv.n, åt vår frukost och tittade på CN.
Allvar? William, frukost, tecknat. *ka-ching*
Mer behövs inte. Men det fick jag i alla fall...

Eftersom jag skulle träffa Alfa och träna lite, så tog jag 12.15-bussen hem igen, och väl där åt jag frukost igen. Den här gången framför MTV, med Måns. Det var inte fy skam det heller, måste jag säga!
Efter frukost #2 drog jag till träningen, som gick asbra. Väl hemma tog jag en dusch. 

Vaa? Vad säger ni? 

Frukost x2
Bra tvprogram x2
Pojkvän
Brorsan
Bästis
Träning
Dusch

Jag prickade in allt. På samma dag. Jag är bäst.

sit vis nobiscum

Kommentarer
Postat av: sofia

allt bra med dig idag?:) kram

2010-09-27 @ 12:26:50
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/
Postat av: josephine

allt bra idag ? :)

2010-09-27 @ 14:23:56
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0