spaceman

Jag tänker nu skapa en nu kategori. Är det bara jag som tycker att det är skitkul med kategorier? Bryr sig folk ens om dem? Jaja. Jag har i alla fall kategorier för det mesta.

Och nu, var vänliga att välkomna: mållie's upptäckter in i familjen.
Jag delar kort och gott med mig av en upptäckt redan nu:

Sov på natten, inte på bussen. Du kommer förr eller senare att få rejäl nackspärr, och vet du vad? Då är det inte alls lika kul med hicka längre. Försök att hicka utan att knycka till det minsta på nacken. FÖRSÖK DU!

Enjoy mina klantigheter.

sit vis nobiscum

Kommentarer
Postat av: Marcus M.

hehehehehehehhehehe. he.

2010-09-14 @ 22:35:56
URL: http://headphoneflex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0