ingenting behövde vara svårt.


Jag vill bara slå dig så himla hårt.
Du är så fel, och jag är så arg.
Försvinn föralltid, kom tillbaka,
ta inte i mig, håll om mig.
Älska mig, jag hatar dig.
Jag ska knuffa in dig i den hårda
muren av hållkäftenjagvillintesedig,
slita sönder dina hörlurar,
förstöra din dator,
knäcka dina CD-skivor,
klippa i dina kläder
och skriva på dina sovrumsväggar.
Allt omkring dig ska bli så fult,
så fult som du gjorde mig.
Jag vill inte se ditt namn,
jag vill inte höra talas om dig,
(berätta mer, vad sa han?)
jag vill bara radera dig.
(säkerhetskopiera.)
Jag ska skrika från min balkong
så att du hör min smärta.
Jag ska kedjeröka hundra
cigaretter och blåsa meddelanden
mot ditt hus. (släcksläcksläck)
Jag ska förstöra allting,
göra klart ditt halvgjorda arbete.
Din jävla jävel,
jag hatar att hata dig.
(kom tillbaka.)

- Molly M.

sit vis nobiscum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0