när alla vill se dig dala nu, som Håkan Hellström.


Var på Cirkus igår.
Håkan var där.
Dansade som ett efterlängtat mongobarn under Ramlar, grät som en dåre under Hurricane, Jag vet vilken dy hon varit i och Kärlek är ett brev skickat tusen jävla gånger, dog av lycka tillsammans med hela Cirkus när Håkan tystade bandet och lät oss ropa: LÄÄÄÄMNA SVEEEERIGEEEE! mitt i En vän med en bil. Det var så himla bra. De var så himla fina. Håkan pratade och sjöng så fint, bandet spelade så fint och ååh.
Jag har påsklov nu. Tänker bara åka long board, klottra, skriva, lyssna på musik och blåsa såpbubblor hela veckan. Förra året vid den här tiden var allt så himla bra. Visste precis hur jag ville ha livet (och hade det så) och vad jag steg upp för på morgonen. Så är det inte nu.

Jag var ingen...



sit vis nobiscum

Kommentarer
Postat av: ya fembot.

va snygg du är!

Var redigerar du dina bilder? o:

2011-04-22 @ 09:50:22
URL: http://nothingbutadeadscene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0