aren't you a little young to blog?


Yes. Yes I am.
Började ett nytt miniprojekt igår. Måste sysselsätta mig, måste göra något. Så, jag tog fram mina pennor för första gången på... tusen år?! och ritade av mina bästa: Phineas och Ferb. Åh, som jag önskar att det var jag som kommit på dem, dessa geniala bröder. Eftersom det nu inte är så, så tänker jag i alla fall lära mig att rita dem. Ni topfans känner säkert igen bilden jag ritat från, dock är det inte klart. Den slutgiltliga bilden kommer bli söt, hur bra som helst. (Och ja, Perry ska självklart vara med. Vad trodde ni?)

SNEAK PEAK. Eller... What?  



Phineas. Så jäkla chill kille.



... Och Ferb. ♥

Ursäkta bildkvalitén (vem bryr sig egentligen?) och de lite halvt upfuckade färgerna. Annars är jag mycket nöjd. Ni får väl se slutresultatet senare, I guess.

Ääh. Hejdå.

sit vis nobiscum

Kommentarer
Postat av: yah fembot!

Hiiya vad snygga dom är! Vad använder du för pennor?

Och, och... får jag stå med på din länk lista? u

2011-02-26 @ 19:44:57
URL: http://nothingbutadeadscene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0