cigarettrök vid en busshållplats.



Och jag visste att du skulle vara där.
Hela tiden kände jag det på mig.
För det som var, var fel.
Du vände inte min värld rätt igen,
men du knuffade lite i alla fall.

Och det var så himla bra,
att berätta allt för dig.
Du bara ler, förstår, nickar, håller med.
Du vände inte min värld rätt igen,
men du knuffade lite i alla fall.

Så fantastiskt bra är du,
när du ler och får mig att le.
Är juste på ett elakt och retigt sätt.
Du vände inte min värld rätt igen,
men du knuffade lite i alla fall.

En trygg axel att luta sig mot,
för du vet när det är svårt.
Följ med mig till Gamla stan så röker vi en cigarett.
Du vände inte min värld rätt igen,
men du knuffade lite i alla fall.
Det är på väg åt rätt håll nu.

Tack ska ni ha,
du, du, du och du.

- Molly Mumford

sit vis nobiscum

Kommentarer
Postat av: Elvira

Åh, tack så himlahimla mycket.

2011-02-21 @ 14:12:49
URL: http://allasakerjagser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0