en retroklädd tjej missanpassad i stockholms underjord.


OMFG.
Pappa ringde för ett tag sen och ber mig att ta med mig min mixtape som jag fick från Thomas på min födelsedag när jag åker dit imorgon, för papi har en överraskning till mig!(!!!) Jag är väldigt säker på att jag kommer bli så himla lycklig imorgon. Väldigt, väldigt lycklig.
Jag lägger upp en lyckobild imorgon, för att gå efter de fina levnadsorden "delad gläjde är dubbel glädje". 

Ikväll blir det melodifestival, för William är sjukling och tyckte att jag skulle stanna hemma istället för att komma och riskera att bli smittad (och kolla på Dispiceble me). Så, melodifestival/chips/tropisk läsk/OC/skype på rummet blir det väl ikväll. Röjig tonåring, hur står mor och far ut egentligen? Jag måste bättra mig. Jag ska bli lika wild and crazy som de i OC. Lätt. OC är förövrigt den bästa serien, ifall ingen har berättat det för er förut.



Jag älskar OC, jag älskar Seth. 
Nu ska jag göra tacos. Uuuh, lördag. HEJ!

sit vis nobiscum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0