fråga bara, jag berättar vad som helst.

DIG:
1. Hur lång är du? - en och sextiosju, tror jag.
2. Vad vill du bli när du bli stor? - 
3. Vad pluggar du? - estet-teater på Fryshuset.
4. Har du långt hår? - njaa, till axlarna.
5. Vilken hårfärg har du? - just nu, urblekt rött.
6. Sminkar du dig? - mjaa.
7. Har du haft sex senaste månaden? - nu tycker jag att du är snuskig.
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? - svart/vit

FAMILJEN:
1. Bor dina föräldrar ihop? - nope.
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? - båda är bra på sitt sätt.
3. Hur många syskon har du? - två, men jag räknar carrobarro som min syster.
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? - "alltså, du måste se telia-reklamen!"
5. Vilken mat lagade din pappa senast? - han värmde pasta och kycklinggryta till mig igår.
6. Hur många ställen har du bott på? - jag har bott i rimbo, och nu bor jag i norrtälje och stockholm.
7. Vem i din familj stör du dig mest på? - meh, alla är lika jobbiga. ♥
8. Vem står nu närmst? vet inte. mike, tror jag.
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? - vi var och bowlade för någon helg sen. 

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? - jag var hemma hos wille i förrgår.
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? - will.i.am.
3. Har du kysst nån kompis? - yeah.
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? - japp.
5. Vem har du varit kompis med längst? - alf, fjorton år i sommar.
6. Vem känner dig bäst av dina kompisar? - aaaalfa.
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? - inte länge. kanske... två dagar, max?
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? - man hatar inte en tröja.
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? - nej? då är det ingen kompis.

KLÄDER:
1. Vad har du på dig idag? - gråa strumpbyxor, jeansshorts, grått linne, ett till linne med trycket "red, black, brown, white, yellow - does it really matter?", mörkblå oversized hoddie (snodd från will.i.am), smycken. kängor och min svarta, långa jacka.
2. Har du bytt om idag? - ja, från myskläder i morse till anständiga skolkläder.
3. Favorittröja? - just nu: den mörkblå hoddien. annars: min svarta t-shirt från monki.
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? - hoddie eller smått oversized stickad tröja. (MÖSSA)
5. Har du gett bort kläder nån gång? - självklart.
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? - mjaa... inte vad jag kan komma på.
7. Har du handlat kläder genom internet? - jeop.
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? - nope, varför skulle jag? <_<
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? - alltså, man får ju klä sig som man vill, men kilt är inget jag skulle waow:a åt, tror jag.
10. Vad använder du för skor? - just nu: mina älskade kängor. annars: converse, alla väder.

VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar? - ja.
2. Klä dig annorlunda? - mer annorlunda än vem? det är svårt att vara annorlunda these days. men ja, antar jag.
3. Vara dig själv? - jaa.
4. Visa dig i bikini/badbyxor? - hmm, ja, i guess. 
5. Fisa inför din pojk/flickvän? - alltså, det är något jag skulle undvika, faktiskt. haha.
6. Pierca dej? - ja.
7. Ge dig på utmaningar? - vågar och vågar, jag orkar väl oftast inte bara.
8. Rapa högt? - självklart.
9. Vara omogen? - mjaa, i rätt sällskap.
10. Äta småkryp? - nej. usch. usch. blä. kräk. spy. usch.

SKOLAN:

1. Vad heter din skola? - Fryshuset.
2.Vad heter din favoritlärare? - micke, lätt.
3. Vad är ditt favoritämne? - teater, eller EOS. 
4. Snyggaste läraren på skolan? - ivan, ofc.
5. Har du bra betyg? - njaa, jag klarar mig.
6. Tråkigaste ämnet? - matte.
7. Har du skolkat mycket senaste året? - nej, inte alls. 
8. Har du fuskat på prov? - nope.
9. Hur tar du dig till skolan? - buss, tunnelbana, tvärbana/promenad.
10. Har du gjort mer än kyssas med någon när ni varit i skolan? - nope.

RANDOM:

1. Vet du vem FATO är? - nope, borde jag det?
2. När tuggade du tuggummi senast? -  iii... går?
3. När var du på semester senast? - i somras.
4. Vilken färg är det på din tandborste? - gul hos mamma, rosa hos pappa.
5. Är ditt hår tråkigt? - ja, och fult som fan.
6. Vad har du för påslakan just nu? - vita med rött mönster.
7. Vem såg dig naken senast? - hemligt.
8. Hur ofta duschar du? - varannan/varje dag.
9. Gillar du BUBBEL ROLLER? - vad är det?
10. När ska du gå och lägga dig? - om ett par timmar.

sit vis nobiscum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0