jag skulle aldrig ramla mer.


Jag ramlar kär i de som
inte ens vet vem jag är,
jag har ramlat där förut
- och det är mer än bara någon sorglig kliché.

Jag tror att det börjar bli vår nu. Eh, hallå tjejen det snöade idag? Jag vet jag vet, men jag har feber och måste lyssna på Håkan och jag hade till och med Converse idag. Kom igen, lite vår kan det väl få vara? Okej då. (Jag kisade mot solen idag också, och min strumbyxklädda ben blev varma och jag log. Jajaja.)
Whatever you say så är det vår i mitt huvud nu i alla fall.
Jag fick en till Walkman av far idag, som även har investerat i en (dödligt)snygg portfölj som vi ska dela på. Och jag fick ett fint kuvert, med fina bilder som en fin människa har tagit, hemskickat till mig. Och jag spelade på café, jaså jaså, med mitt band som inte har något namn, jaha jaha. Jag fick även träffa W en stund, vilket gjorde mig glad. Jag har åkt buss, fikat, tittat på Top Model och House, pratat i telefon och testade om jag kunde äta vete. (Det kunde jag.)
Imorgon hoppas jag på en trevlig dag med lyckade schemaändringar och kramvänliga människor. 

sit vis nobiscum

Kommentarer
Postat av: Marcus M.

det börjar bli vår. du har rätt. vi måste ha en vårfest du&jag, med popcorn och chips och oss. faktiskt <3

2011-02-09 @ 00:16:49
URL: http://headphoneflex.blogg.se/
Postat av: Marcus M.

jag tror det där med att vara himla himla bra ligger i vår släkt, du. tack så mycket fina syssling, det värmer enormt <3

2011-02-09 @ 23:18:13
URL: http://headphoneflex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0