lovers are losers.


I morgon är det alla hjärtans dag. Va fint för er, som tycker att man bör köpa kärlek i form av hjärtformat godis, rosor i tusental eller fluffiga nallar och ge till någon, en gång per år. Det är inte riktigt min grej. Det är väl en fin dag, och det är väl fint tänkt att ha en "kärleksdag". Men jag tycker att man kan visa kärlek vilken dag som helst, gärna varje dag.
Nej, jag tänker överraska Stockholm med Post It-lappar i klara färger med förhoppningsvis uppskattade meddelanden på, uppklistrade lite varstans. Hoppas någon av er hittar en! Bära mina hjärtformade solglasögon tänker jag göra också, och på min tröja ska det stå MUSIC IS MY BOY FRIEND och således ska jag kära ner mig i min senaste spellista som ni också kan ta del av här
Peace out, lovers. 

sit vis nobiscum

Kommentarer
Postat av: Elvira

blir verkligen glad när du uppdaterar.

dina texter är hur fina som helst,

berör, och går 9 gånger av 10 rakt in i hjärtat.

2011-02-14 @ 20:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0