all I want for Christmas is you. JK, I want my presents.

Okej. Jag lovade att visa mina julklappar.
Pengarna saknas (de är använda till viss del) och mitt t-shirt-tryckarset är hos pappa. Ena skissblocket saknas och jag tror att jag har glömt något... Men aja.



Ni ser:
två par strumpbyxor
ett par strumpor
boken: OM DU LÄSER DET HÄR ÄR DET KÖRT
mangan: Mästerdetektiven Conan del 4
en anteckningsbok
Houseboxen säsong 1
en termos! :3
en Rubik's kub
en havrekudde OwO
ett skissblock, asbra papper
fyra konturpennor
en parfym från... humm.. utomlands. den luktar gott. :3
Avriläs nya parfym, forbidden rose
massa garn. HEJ HALSDUK.
plus att jag fick "SKA VI GÅ PÅ DEN NYASTE TWILIGHT-FILMEN NÄR DEN KOMMER UT?!" Hehehehu.

Well. Jag är nöjd. Har jag berättat att jag fyller år imorgon? 

sit vis nobiscum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0