oh, sweet sixteen, you're lost and gone forever!

Imorgon fyller jag sjutton.
Så här har jag sett ut som sextonåring. Undrar jag om det blir någon massa skillnad imorgon...



mobilbild. långt hår.



laban, alldeles ny. unni's tröja. mitt gamla, rosa rum.



pappa's mössa. converse. vattentorn.



snyggt klippt lugg. nyfärgat hår. duckface. <3



star wars. spegel. egenklippt hår. mobilkamera.



den minst charmiga, måste jag säga. tovigt hår med utväxt. glasögonskavsår på näsan. halvgäsp? bästa tröjan. <3



röda jeans. röda hängslen. polkagrisrandigt.



hej-vi-låter-mobilen-ta-upp-halva-bilden. lååångt hååår. D:



övverredigerad. kort hår. garderobsdörr.



epic face. epic face. jizzed in my pants. 
tjock lugg. duckface. favvotröja.

Enjoy my awesome faces.
Nu ska jag äta chokladpudding. NOMNOM!

Today: lalala
Tomorrow: lalala

sit vis nobiscum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0