jag tänker aldrig på dig, bara i kväll. (bara i kväll)


Idag har jag haft huvudet fullt av så många människor jag trodde jag glömt litegrann. Men icke! Jag har huvudet fullt av allt. Minnen, människor, planer, skräp. Önskar ibland att man inte gick i skolan, att man bara var fri att glida runt som man vill utan att tänka på varken tid eller plikt. Jag skulle se till att träffa så mycket folk, planera och göra iordning för sommaren, fixa klart allt jag vill ha klart, handla så snygga kläder att man dör, leva lite. Å andra sidan skulle jag tyna bort utan skolan, så jag är glad att jag får gå där i två år till, åtminstone.
Tänkte visa några skitsnygga bilder från weheartit. INSCHPIRATION.















Åh, fina människor.

sit vis nobiscum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0