allt jag skriver blir samma skit.


Novellen är inlämnad (jag vill inte ha något betyg), glasögonen hämtade, studenterna firade, hålen i öronen tagna, resterna förberedda och sommarönskelistan skriven. Jag vet inte vad jag håller på med men bra går det. Saker blir gjorde utan att jag egentligen vet hur. Vissa saker blir inte gjorda alls. Gör hundra listor som aldrig kommer uppfyllas fast jag verkligen vill/måste. Värst just nu är sommar önskelistan och restlistan.

Rester:
- Debattartikel
- Panofskyanalys
- Seriesida
- "Etik på nätet"-uppsats
- Vardagsplaster.

Sommarönskelista:
- Jobb
- Festivalbiljett
- Tatuering (men det blir nästa år. Önska och planera får man)
- Videokamera
- MC-kort
- och mod/ork/kraft att vara utan Alf i tio månader. (Det går inte, jag hinner inte, jag kan inte, orkar inte, vill inte. Hjälp.)

Nu ska jag och systeryster gå och lägga oss.
Säkert prata om pojkar och framtidsplaner, eller vilken bikini man siktar på i år eller hur man vill färga håret. Ni vet, systersnack.
Godnatt.

sit vis nobiscum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0