du får passa dig som satan.


Veronica Maggio är mitt geni. Mitt favoritgeni.
Hennes nya album är bästbästbäst, och jag dör.
Här är bilder från min telefon, tagna nyligen. VARSÅGODA.



Bläddrade till maj i min bästa Bieber-kalender.



Min nyaste klänning. Stockholms Stadsmission - 80 kronor.



Tänkte tatuera mig. Rawr. Eller?

Hade förövrigt en jättefin Valborg. Fint att glömma allt runt omkring en liten stund. Omge sig av fina människor som gärna delar med sig. Skratt, cigaretter, bad, brasa, chips, småberusade ungdomar att hålla i. Nya famnar att gömma sig i för kylan. Fint.

Kan inte lyssna på Johnossi längre.
Ahmen va bra, tack som fan.
Lyssnade två och en halv minut på första spåret på Mavericks och sen dog jag. Gick sönder. Hela den skivan är för full med dofter, känslor, platser, leenden, ljus. Det går inte.
Hejdå Johnossi. Hoppas vi kan återförenas någon dag.
Men inte idag. Inte i år.
Jag älskar er. 
Yours truly

Molly Mumford.

sit vis nobiscum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0