mys och skvaller.

mmmm!
nu sitter jag här i mina svarta prasselbyxor och en stor hoddie, och har precis läst falsksanning ;)
jisses, jag har verkligen inget bättre för mig. Jag har klickat runt på tusentals bloggar idag. Läst massa nytt. En kul grej som Unni (http://uunnijacobsson.blogg.se) upptäckte idag:
Dessie och Kissie har tydligen köpt likadana "supersexiga" svarta kortklänningar.
Våran lärare har en likadan. xD
Vi har en teori om att vår lärare följer alla såna där toppbloggar och försöker skapa sig en likadan stil, för att sedan slå igenom med sin blogg... vem vet? Hon kanske blir Sveriges nya bloggetta? Det skulle vara grymt coolt om hon blev det. Haha!

Mamma är hos frisören nu också, och beställer tid till mig. YESYESYES! Den här veckan blir det klippning och färgning. Fiiiiiiiifan va skönt! :D Mitt hår är (i "uppklippet") sådär precis litelite för långt att det blir tungt och lägger sig jättekonstigt. Jag såg ut som en cockerspaniel i håret idag. Jättetrevligt.
Jaja, det löser sig ju nu. :)
Då blir håret färgat, alldeles perfekt i tid tills praoen. Jag ska praoa på flygfyren, haha.
Jag funderar på om jag ska bo hos pappa de veckorna, det är nog smidigare att ta en 676:a från danderyd (dom går väl hela tiden i princip?) istället för att försöka passa en 677:a från Rimbo... Äsch, struntsamma! Det ordnar sig förhoppningsvis. Teatern blir ju visserligen svår att passa från pappa... eller...? det kan gå...

Nej, nu ska jag ge mig. Jag tror jag ska gå ner och fika lite innan jag ska sova.
Försöka dricka te. Jag ska lära mig det, jag ska, jag ska, jag ska...!

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0