alla paradis ljuger till slut.




M gillar:

- Att de nya bussarna mellan S-town och N-town är så tysta.
- Hur gott det luktar utomhus tidigt på morgonen.
- Att Mitchell och Kyle har gjort en ny Livelavalive-video som jag ska titta på när jag kommer hem.
- Håkan Hellström.
- Min tygkasse som Simon Lussetti har gjort, jag får plats med allt.
- Augusti.
- Att slippa sova ensam.

M ogillar:

- Att jobba. Det är så segt.
- Att jag vill tatuera mig så himla gärna innan skolan börjar igen.
- Folk som strosar på Drottninggatan. Gå fortare eller ur vägen. Jag har bråttom!
- Oidentifierbart kladd på tunnelbanan.
- Att jag inte får sparka på han som fucking skjöt.

sit vis nobiscum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0