simon lussetti.




Det här är en snygg, kaffesdrickande, fotograferande, ung skåneman vars liv jag började följa för nåt år sen. Två, kanske. Jag vet inte. Han knäpper skickligt med sin kamera och har riktigt snygg stil. I alla fall så tycker jag att han inte får tillräckligt med uppmärksamhet så se till att klicka in på hans sida och kika på hans fantastiska bilder och knäppa videos. I hans senaste video berättar han om hur du kan hjälpa honom att tjäna lite extra pengar, och det vill vi väl alla hjälpa varandra med? Kom igen people, det blir kul!
Jag har köpt den här tygkassen av honom, btw. Skitnice, nästan utsliten för att jag använt den så mycket.
(Kul att jag har på mig Star Wars-tröjan jag skrev om i förra inlägget på bilden. Nice.
Jaja, nog snackat. KLICKA PÅ BILDEN PEOPLE!

sit vis nobiscum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0