that awkward moment...

... when you haven't made a single blogpost in a month because you've been too busy living your life.
Haha, skoja bara. En snabb sån där typisk Molly-lista över saker jag har åstadkommit under de här fem (ungefär?) veckorna jag inte har bloggat, har ni här:
 
- Jag har umgåtts med min bästaste Bea, som äntligen bara är nån kilometer ifrån mig nu istället för åttahundra mil.
- Jag har varit på Peace & Love = FETT!!!
- Jag har tokjobbat. Snart lika rik som alla toppbloggare där ute.
 
Och så lång vart den listan. Det är seriöst det jag har haft för mig.
Men jag tänkte komma tillbaka nu, så ni får vara med på min semester och allt! Och man måste ju prova allt med det nya blogg.se, ser lovande ut!
 


(Nej, jag har inte Instagram. Låter er veta när jag har fått resten av lönen och köpt en sån där äppeltelefon ni vet.)
 
sit vis nobiscum

Kommentarer
Postat av: m

oj, vad vacker du är!

Svar: Men åh, tack så himla mycket!
molly

2012-07-30 @ 14:05:47
URL: http://fleurdecassis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0