fina videos!


Delar med mig av veckans favoritvideos, håll till godo!

Först ut: En helt fantastisk cover på Backstreet Boys "I Want It That Way" av Boyce Avenue.




Här är en så himla fin video som jag hittade på wimp.com, där en kille gör ett väldigt ovanligt (och supergulligt) frieri! Jag grinade. Hehe... Kunde inte bädda in videoklippet, men klicka på bilden så kommer ni direkt till filmen.


Och sist, men absolut inte minst: A voice crack. Jag tycker sånt här är hysteriskt roligt, och jag och min brorsa var överens om att vi gärna skulle vilja se mannens ansiktsuttryck när han tar den här tonen...




Jag har sommarlov nu, förresten. Tvärbra.

sit vis nobiscum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0