chill

Waow. Idag har det varit en OERHÖRT chill dag, om man jämför med igår.
Hemma hos mammsen var det dubbelparty för att fira henne och Måns. Det var jättemycket folk här, hur mysigt som helst! Jag och Carro sprang runt i våra nyinköpta kjolar och tog kort på alla gäster med Carros systemkamera. (JAG VILL OCKSÅ HA EN!) Tyvärr har jag inga bilder på min dator, utan alla bilder är i Carros våld.... 
Det var jättetrevligt, och kvällen avslutades med en film för min, Sandras, Carros och Måns del. Blades of Glory, en helt sjukt rolig film! Rekomenderas verkligen! :D

Idag har jag bara chillat. Längtat till skolan mycket, faktiskt. Fast jag måste göra massor med grejer innan jag kan börja nian med stil, mwihihi! Det är massa kläder som jag vill köpa, och massa grejer jag måste ordna. Särskilt färga håret. Det vill jag göra innan nästa lördag, för då är det Rimbodagen och då ska jag sminka massa ungar. ^^ Det skulle vara så kul att ha håret färdigfärgat då. Måste prata med mammsen! ;) 

Nu har jag planer på att gå ner och ta en riktigt varm dusch och fika. Varm choklad skulle inte sitta fel...

Kram på er!

Take care!


Kommentarer
Postat av: em

Heeej, hittat på något kul ikväll/inatt?

2009-08-08 @ 03:28:35
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0