hemma i Asplund.

Hej hopp!
Nu är jag tillbaka i Asplund hos mamma. Riktigt skönt faktiskt, nu kan jag ställa om dygnet ordentligt tills skolan börjar. Jag börjar på onsdag, den nittonde. När börjar ni? :)
Det kommer verkligen bli jätteroligt att börja skolan igen tycker jag. Jag har längtat! Få rutin på vardagen igen, ha något att göra på dagarna, träffa roligt folk. Det känns riktigt chill. :D
Visserligen kommer det kännas oerhört konstigt. Jag börjar i nian. Inga av 93.orna kommer vara där. Och jag kommer att sakna dem. Det kommer vara riktigt tomt.
Jag bestämde nyss med Elina (http://metrobloggen.se/elinaw) att jag skulle bli hennes efterträdare. Det känns riktigt bra, hihi! Men, vart försvinner alla är frågan? Jag skulle vilja veta vart alla tar vägen. Elina vet jag ju ska gå på Tibble (där vill jag också gå sen!), men alla andra? Vart försvinner dem? 
Jag ska seriöst kolla upp det där.

Nu ska jag prova lite kläder (HERREGUD, VAD SKA MAN HA PÅ SIG PÅ ONSDAG?)
och sen sova.

Gonatt, sov sött! (dröm om alla småkryp du mött...?)

TAKE CARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0