MIN PAPPA ÄR VÄRLDENS BÄSTA PAPPA!

WOOOOHOOOOO!!!!!
Kolla in det här:



Fullmetal Alchemist-boxen! 149:-



Love Hina-boxen! 149 :- AAAAH!!! YESYESYES!



Billy Talent III med noter/tabs/ackord, texter och en skiva med alla låtar fast utan gitarr, så att man själv kan spela med. För... Massa pengar. ;) AH, jag dör. Billy Talent, SOM JAG HAR LÄNGTAT!

Plus att jag fick två t-shirts som jag ska trycka på sen. det får ni se när det är klart. :)
Nu ska jag gå och äta spaghetti och köttfärssås. :D

Take care!
(Markus Krunegård - Mitt kvarter.    MYCKET BRA)

Kommentarer
Postat av: Sara

Varför visste inte jag att du hade blogg? ;)<3

2009-09-30 @ 18:16:00
URL: http://saraborgsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0