do or die, now or never.

HEJSAN HOPPSAN!

Idag gick jag upp halv två, höhö, inte helt okej kanske....

Och idag kollade jag på Victoria Secret's Fashion Show 2009, och det absolut coolaste var ändå när de spelade nån remix på "Use Somebody" och allting var superfärgglatt! Jag älskade det! Allt var så sjukt snyggt, och jag blev lite småkär i allt. Så sjukt cool show.



kolla in vingarna! Love it!








och dom här Findusbyxorna! Såna vill jag ha!



Jag vart alldeles genomlycklig när den här tjejen kom ut. BALLONGER!
Det var en riktigt ball show. Och jag brukar ändå inte titta på såna grejer, men, det var sjukt coolt. :)

Jag, Kenny och Pappa har tittat på "Inkheart" ikväll också. Riktigt bra film, rekomenderas! :D

Jag langar även ett låttips:
  Dålig på vardag - Markus Krunegård

TAKE CARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0